 |
Для підвищення обізнаності студентів щодо важливості академічної доброчесності у коледжі відбулася дискусія на тему «Академічна доброчесність» для здобувачів освіти 1 року навчання. Захід організували та провели заступник директора з виховної роботи Адаменко Марина та практичний психолог Ольга Неділько. Доповыдачі акцентували увагу на необхідності дотримання принципів академічної доброчесності усіма учасниками навчального процесу. Основною метою проведеної дискусії було формування у студентів розуміння важливості академічної доброчесності як складової частини їхнього навчання та професійної діяльності. Марина Адаменко наголосила на таких ключових аспектах як: - чесність у навчанні та виконанні завдань; - відповідальність за порушення академічних правил; - уникнення плагіату та самостійність у виконанні завдань; - етичні принципи роботи з інформацією та джерелами. Неділько Ольга розповіла про Кодекс безпечного освітнього середовища та важливості дотримання складових безпечного освітнього середовища усіх учасників освітнього середовища, а саме: Фізична безпека в освітньому середовищі: - безпосередньо фізична безпека (облаштування безпечного простору для навчання. В умовах воєнного стану це укриття. - превентивні заходи з мінної безпеки (інформування здобувачів освіти, спільні заходи із залученням ДСНС); - правила поводження з невідомими предметами; - правила дорожнього руху; -пожежна безпека; -психологічні тренінги. Психологічно безпечне освітнє середовище -профілактика насилля та булінгу; -адаптація до навчання у коледжі; -психологічна підтримка здобувачів освіти через консультації, просвітницькі заходи та тренінги.
Безпечне освітнє середовище – це стан освітнього середовища, в якому: наявні безпечні умови навчання та праці, комфортна міжособистісна взаємодія, що сприяє емоційному благополуччю здобувачів освітив, педагогів відсутні будь-які прояви насильства та є достатні ресурси для їх запобігання, а також дотримано прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника навчально-виховного процесу. Завдяки відкритому формату обговорення, першокурсники мали змогу ставити питання та обговорювати реальні ситуації, з якими вони можуть стикатися під час навчання та в професійній діяльності. Дискусія сприяла формуванню у здобувачів освіти більш відповідального підходу до навчання. Захід продемонстрував, що питання академічної доброчесності — це не лише вимога коледжу, але й життєво важливий принцип, який допоможе здобувачам освіти розвивати професійні навички та підтримувати репутацію у майбутньому.
|