Круглий стіл започаткувала голова циклової комісії Ірина Тарасова, окресливши ключові напрями обговорення освітньо-професійної програми (ОПП) «Хімічні технології та інженерія»:
• узгодження результатів навчання із запитами роботодавців;
• підсилення практичної складової;
• системний збір зворотного зв’язку від здобувачів освіти та академічної спільноти.
Учасники круглого столу:
Стейкхолдери галузі
• Анна Іванченко, д-р техн. наук, професор кафедри хімічних та біологічних технологій ДДТУ
• Людмила Кунаєва, заступник начальника відділу кадрів з навчання персоналу АТ «ДніпроАзот»
• Ольга Васильєва, провідний інженер з розвитку персоналу ПрАТ «Южкокс»
Адміністрація коледжу : Олена Косухина, заст. директора з навчально-методичної роботи , Олена Курусь, завідувачка технічного відділення
Циклова комісія: Ірина Тарасова, Тетяна Бутенко, Олена Ревак, Світлана Швед
Студентство: Єлизавета Білоєнко, гр. ХТН-22/9-д
Ключові питання дискусії:
1. Компетентності випускника Роботодавці наголосили на необхідності глибоких знань із процесів і апаратів;
2. Практична підготовка Пропозиція збільшити години виробничої практики, посилити дуальну складову та залучити студентів до проєктів підприємств («живі» кейси для курсового);
3. Soft skills . Професіонали галузі відзначили важливість командної комунікації;
4. Зворотний зв’язок студентів. Здобувачі освіти підтримали ідеї стейкхолдерів.
Рекомендації стейкхолдерів:
• Практико-орієнтовані курсові проєкти на базі реальних технічних завдань підприємств.
• Розробка спільних коротких курсів для хімічного виробництва (АТ «ДніпроАзот», ПрАТ «Южкокс»).
Подальші кроки:
Циклова комісія проаналізує отримані пропозиції на найближчому засіданні:
1.Гармонізувати результати навчання з очікуваннями ринку праці.
2.Підсилити практичну та проєктну складову ОПП.
3.Забезпечити відповідність програми сучасним освітнім і професійним стандартам.
Коледж висловлює вдячність усім учасникам круглого столу за конструктивний діалог і підтримку у формуванні конкурентоспроможної освітньої програми для майбутніх фахівців-хіміків.